INAIDAMIA

yang diyakini semua

MERAH SUCI ASLI

Inaidamia membawakan produk berasaskan daun inai asli dari sumber bahan semulajadi tanpa bahan pewarna terlarang.

LIHAT SEMUA INAI
  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!

Ladang pengeluar daun inai di India berstatus halal dan organik.

TAHAN LEBIH LAMA

Inai tahan lebih lama dan warna pudar sekata.

TANPA BAHAN KIMIA

Tanpa bahan terlarang merosakkan kulit.

MERAH NATURAL

Warna inai asli dan aroma semulajadi.

MESRA IBADAH

Diyakini pengguna islam tanpa was-was.

PILIH KEGUNAAN INAI

Barisan produk Inaidamia untuk majlis istimewa.

INAIDAMIA DI JARI

INAIDAMIA DI KUKU

INAIDAMIA DI RAMBUT

INAIDAMIA SERBUK

RAMUAN ASLI

Bahan berkualiti tinggi ialah keutamaan kami.

Lawsonia Inermis
(Henna)

Bahan utama produk Inaidamia yang diimport dari India untuk mendapatkan kualiti serbuk yang terbaik.

Citrus Aurantifolia
(Air Limau)

Air perahan limau merupakan asid semulajadi untuk menghasilkan warna inai yang merah terang.

Camellia Sinesis
(Air Teh)

Penggunaan air teh dalam bancuhan Inaidamia adalah untuk mengekalkan aroma semula jadi inai.

FANTASI KINI REALITI

Bahan berkualiti tinggi ialah keutamaan kami.

Inaidamia ku jatuh cinta pada pandang pertama. Sekali ku pandang terasa nak selalu mendekatimu. Kau memang membuat hatiku tertawan dengan warna dan bau daun inai yang menawan. Terbukti keaslianmu ku pakai dijari tanpa was-was.

Nurakmal Md Hashim

TERUJA? Sangattt teruja. Sekali pakai. Waau tak puas tengok, tak puas belek, tak puas tilik jari sendiri 😂😂😂, memang merah, cantik asli macam zaman kecik-kecik dulu. Saya pasti anda pun sama. Cuba la dulu.

Salmi Kmie

Suka sangat pakai l jam je dah merah sangat. Kalau guna inai kayu 5-6 jam juga nak dapat merah macam ni. Semudah ABC.

Wani Romi

Love sesangat dengan inaidamia, Sebab suka pakai inai bila nampak ada yang jual inai mesti beli. Tapi selalu tertipu sebab inai instant. Tapi bila pakai inaidamia, wahh rasa excited sebab dah jumpa inai asli, memang terbaik. Terus jadi ejen bila pakai untuk pertama kali.

Eima Mohd

lnai paling terbaik yang pernah pakai selain inai daun tumbuk zaman budak-budak dulu. lnaidamia senang digunakan dan hasil memang menarik. ln love with inaidamia.

Manisah Mohammad

Kalau nak inal yg asli, tentulah lnaidamia. Saya dah guna dan jual sekarang. Korang kalau suka inai, cubalah. pasti puashati.

Azimah Bondit
POS PERCUMA

Untuk pembelian RM300 ke atas (Malaysia sahaja).

AMBIL SENDIRI

Pesan dalam talian dan ambil sendiri di cawangan kami.

TRANSAKSI SELAMAT

Memastikan transaksi selamat melalui FPX dan kad debit/kredit.

BERDAFTAR KKM

Selamat untuk semua tanpa kesan sampingan terhadap kulit.